Support



Heeft u een vraag of een storing? Telefonisch kunt u ons bereiken op (0570) - 66 51 40 of via Whatsapp kunt u ons bereiken op  06 43 63 92 30. Dit nummer is bereikbaar van 08.00 – 17.30. Wij bieden de mogelijkheid tot 24/7 bereikbaarheid via all-inclusive Service Level Agreements (SLA’s). Onderaan deze pagina vindt u meer informatie over onze SLA’s.
Voor vragen en support met betrekking tot onze internet- en webdevelopmentproducten, kunt u mailen naar: internet@bwss.nl. Onze servicedesk systeembeheer is bereikbaar via systeembeheer@bwss.nl. Wij handelen uw incident zo spoedig mogelijk af.

Ticketsysteem
BWSS werkt met dit BWSS Ticketsysteem waarmee u altijd inzage heeft in de status en voortgang van uw incidenten. Per melding maken wij een ticket voor u aan. Ons systeem houdt u vervolgens automatisch op de hoogte via e-mailnotificaties.

Remote Support Tool
Wij helpen u als klant op afstand met onze BWSS Remote Support Tool. U kunt via voorgaande link de tool downloaden. Ook dient u hiervoor telefonisch contact op te nemen met onze servicedesk.  Wij geven u dan een unieke sessie-ID waarmee u de supporttool kunt activeren.

Service Level Agreements
Met een all-inclusive Service Level Agreement (SLA) van BWSS kunt u zorgeloos ondernemen. Wij garanderen in een dergelijke SLA dat uw IT-omgeving optimaal presteert. Samen met u stellen wij afspraken op over onze bereikbaarheid, de back-ups die wij voor u draaien, de geheimhouding en beveiliging van uw systemen en gegevens. Voor een scherp en vast bedrag per maand regelen wij uw IT, en kunt u zich concentreren op uw core business. Het all-inclusive concept houdt in dat alle veranderingen in systemen zijn inbegrepen, behalve aparte projecten en grote changes. Neem contact met ons op voor meer informatie